مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری افقی پلاستونیک
ابعاد:
طول: 250 cm
عرض: 180 cm
ارتفاع: 190 cm
جنس: پلی اتیلن 3840 ( گرید بهداشتی )

مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری افقی در دو نوع تک لایه ( بی رنگ ) و سه لایه و به صورت افقی ( خوابیده ) تولید می شود . در مخزن سه لایه به دلیل وجود یک لایه تیره رنگ امکان نفوذ نور آفتاب به داخل مخزن آب وجود ندارد در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود.

مخزن پلی اتیلن 5000 لیتر سه لایه پلاستونیک به همراه مخازن 3000 و 4000 لیتر جزء مخازن حجیم افقی موجود در یازار شناخته می شوند و بیشتر در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به اینکه هر واحد مسکونی در کلانشهری مثل تهران نیاز به ذخیره سازی 250 لیتر آب به ازای هر شبانه روز دارد از اینرو این مخزن آب 5000 لیتری می تواند برای یک ساختمان 20 واحدی انتخاب مناسبی باشد.

این مخازن به صورت پیش فرض فاقد هر گونه اتصال ورودی و خروجی ( فیتینگ ) می باشند به همین دلیل مشتریان گرامی در صورت تمایل و در هنگام ثبت سفارش می توانند در خواست نصب این اتصالات را به کارشناسان فروش شرکت اعلام نمایند. برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها مشتریان گرامی هزینه خرید اتصالات را پرداخت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در بازار ایران مخزن پلی اتیلن و مخزن پلاستیکی یکی می باشند و تفاوتی با یک دیگر ندارند . همچنین مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری تک لایه با مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری سه لایه از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند و تنها تفاوت، وجود یک لایه تیره رنگ در مخازن سه لایه می باشد . در مخازن و تانکرهای پلی اتیلن تک لایه امکان مشاهده سایه خط مایعات و یا مواد درون مخزن از بیرون آن وجود دارد.

برای تولید مخازن پلی اتیلن در شرکت پلاستونیک از پلی اتیلنی استفاده شده است که کاملاً نو و استاندارد بوده به همین دلیل برای ذخیره سازی آب شرب و دیگر مواد خوراکی مناسب می باشند البته در صورتی که محل قرار گیری مخزن به گونه ای باشد که نور بتواند به آن بتابد مخازن تک لایه پیشنهاد نمی شوند.

لزوم توجه به این استاندارد ها و حفظ کیفیت محصولات موجب شده تا شرکت پلاستونیک به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن در ایران شناخته شود.

  • امکان نصب کلیه اتصالات و شیر قبل از ارسال در انبار کارخانه وجود دارد
  • گارانتی تعویض 3 ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • ارسال از طریق باربری به سراسر کشور
  • ارسال فوری و رایگان در تهران

مخزن پلی اتیلن

 

مخزن آب پلی اتیلن

فروش مخزن پلی اتیلن در تهران

 

 روش های خرید مخزن پلی اتیلن افقی 5000 لیتر :

روش اول : تماس با شماره های 55219861-021 و 55219862-021 و ثبت سفارش تلفنی توسط کارشناسان فروش

روش دوم : مراجعه حضوری به انبار فروش به آدرس تهران خ شهید رجایی جنوب پایین تر از سه راه ایران ترانسفور انبار شرکت پلاستونیک ( قبل از مراجعه حضوری نیاز به هماهنگی می باشد )

روش دریافت مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری افقی :

تهران و البرز : ارسال در همان روز ثبت سفارش و تحویل درب آدرس مشتری  ( زمان دقیق پیش از ارسال بار با شما هماهنگ خواهد شد )

سایر شهرها: ارسال از طریق دفاتر باربری

مخزن آب 5000 لیتری ، منبع آب 5000 لیتری ، مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری ، مخازن 5000 لیتری پلاستیکی ، تانکر آب پلاستیکی 5000 لیتری ، فروش مخازن پلی اتیلن ، منبع پلاستیکی ، تهران مخزن ، فروش مخزن پلی اتیلن در تهران ، مخزن آب ساختمان

مطالعه مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد می دهیم:

شرایط ضمانت و گارانتی مخازن آب پلاستونیک
راهنمای نصب مخزن آب
لیست قیمت مخزن آب